Benzino Picture This LETRA



[foxy brown talking]
ooh-in
yeah
f-o-x nigga
made men
its official gangsta shit
trackmasters, that's right
what you know about this?
b.k., yeah
woo
[foxy brown]
while you hoes play rich
i'm a made bitch
it's funny how you bitches forget
who the don-ga-gun bitch?
filthy rich and i don't hate
i still throw on some sean john shit
ears all rocking, ankle frostbit
fox to cocky, nigga know your place
nigga won't fuck this til i cop a case
face no dudes in this shit, i'm a classy bitch
a niggas style and my dot six shits
before i run through prada and skate through the district
niggas wanna see me on some real flip shit
cop my biscuit on some fuck-a-do shit
what, niggas forgot that i'm a b.k. bitch
and it gets no iller than this, cocksucker
[benzino]
is it the rocks on my wrist that got you amazed?
or the cars that i whip that got you dazed?
or the way i be lookin when i rock my braids
and of course y'all know, my niggas amazed
so fuck what you heard
its simple and plain
benzino cock back shit to shock your brain
can't stop that til i lock this game
won't hold back, i want lots of fame
[hook]
[foxy brown]
picture this
who the fuck niggas think they are?
f-o-x-y pull niggas car
niggas got to meet me at the bar
take a bitch to burp off while i'm sliding off
[benzino]
picture that
who the fuck chicks think they are?
m-a-d-e pulls bitches cars
hookas better meet us at the bar
we ain't gone shop unless its on and pop
[benzino]
y'all niggas kill me
tryin to bang on wax
fake gangstas
my shit bang on tracks
and before you know it dude
i be bangin your act
you not a real thug
i mean, she told me that
and don't get it twisted cause i hold the gat
don't try and risk it
i won't hold it back
me, benzino, kill you over a bitch?
what?
picture that
[hook]
[foxy brown]
picture this
who the fuck niggas think they are?
f-o-x-y pull niggas car
niggas got to meet me at the bar
take a bitch to burp off while i'm sliding off
[benzino]
picture that
who the fuck chicks think they are?
m-a-d-e pulls bitches cars
hookas better meet us at the bar
we ain't gone shop unless its on and pop



Tags: Benzino Picture This, Romanized Lyrics, Romanization, Lyrics, 가사, 歌詞, 歌词, letras de canciones Kpop, Jpop
<< Picture This - Blondie LETRA   | Jet Lyrics | Picture This - Beenie Man LETRA >>



Related Lyrics
Who's Benzino - Benzino LETRA
Would You - Benzino LETRA
Get It On - Benzino LETRA
Who Is Benzino? - Benzino LETRA
G-A-N-G-S-T-E-R - Benzino LETRA
Nobody Liver - Benzino LETRA
No Parts of Us - Benzino LETRA
Picture This - LETRA
In The Picture - LETRA
Picture This - LETRA
Picture This - LETRA
Picture This - LETRA
Having My Picture Taken - LETRA
Picture Of You - LETRA